WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Sunday, June 20, 2010

Happy Papa's Day...


Papa yg sentiasa menghiburkan hati anak2...tq papa.. :)


My papa sayang....

Sayanggg sgt kt papa..

Last week dpt jumpa papa kt kg..terubat rindu :) Anak papa ni dh nk masuk umur 26 thn bln 8 ni.. Dah besar kan papa.. Hehe..dah pandai jg diri, dah kerja.. Even dah mampu bg duit kt papa.. *smile* Walaupun dh 26 thn sy menjadi anak papa, tp papa ttp papa.. Papa sgt sporting n cool.. Walau besar mana masalah yg dtg, walau teruk mana keslahn anak2 lakukan, papa ttp senyum..tak pernah melenting.. Papa..kalau la sy dpt husband mcm papa kan bagus!!! Mesti anak2 sy pun akan tulis mcm ni kt ayah dia kelak.. *smile* cara papa ajar anak2 sgt2 lembut. Selama 26 thn sy jd anak papa, papa tak pernah tinggi suara dgn sy ini kan pula nk pukul..mmg jauh sama skali..(oh mungkin sy ni anak yg baik) hehe *perasan* ermm tp anak2 papa yg lain pun xpernah kena marah dek papa.. Betul!! Papa adalah papa plg cool didunia.. Sbb tu kot mama syg papa sgt2..uhuks..

Masa skolah2 dulu saya sll temankan papa tgk world cup, sanggup bgn pkl 2 pg semata2 nk temankan papa tgk bola.. Masa tu sy jd 'ank papa' kejap.. Hehe sbb mama sgt tak suka sy berjaga pepagi buta tgk bola... Papa tau sy minat England, so dia akan pastikan dia bgn time England. And papa minat brazil, so yg akan pasti kan sy bgn teman kan papa time brazil lawan.

Papa..papa...dia seorg ayah yg sgt2 menjaga hati anak2...sedaya upaya dia menjaga hati kami adik beradik.. Sbb itula, kami pun sedaya upaya menjaga hati papa walau dlm apa keadaan sekali pun.. Papa layan kami mcm kwn.. Tp sejak kecil kami diajar utk hormat mereka, dan kami amat2 menghormati papa dan mama..mungkin kerana mereka jg menghormati kami sbg anak. Saya bangga papa n mama adalah ibubapa sy.. Sy syg mereka sgt2.

Sy nak bgtau sy ada beberapa p'samaan dgn papa...sy kidal mcm papa (mama pun kidal), mama ckp gigi sy mcm gigi papa (kecil).. Dan sy rs seyuman sy manis mcm papa..sbb bibir sy kecil mcm papa...hehehe.. Perasan la anak papa ni... Ermm nasib la papa dpt anak yg perasan mcm ni kan...

Papa...ermm tak pernah sy tgk papa marah... Macamana ek rupa papa masa marah?????

*sure korg tak percaya kan yg kami adik beradik xpernah tgk muka marah papa..tp itu adalah hakikatnya*

papa..tq sbb jd bapa sy selama 26 thn ni.. Tq sbb papa sgt cool..hingga kami membesar dlm keadaan yg sgt cool..tq diatas semua didikan papa...tq jd kan sy sgt kuat dan tabah skrg.. Sy janji xkan biarkan sesiapa pun 'pijak' sy. Papa jgn risau k, anak gadis papa ni sgt tabah dan kuat sekarang.. Ye papa, sy tau, sy janji akan jg diri baik2..

Papa i just want u to know that, im very proud to have u as my Papa...
Tq again papa... I love u papa..




Monday, June 7, 2010

My Song...Dan Bila Nanti - Sofaz...

Dan Bila Nanti......Sofaz

di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah
bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

dan bila esok
kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

dan bila esok
kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

mungkinkah esok
kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

dan bila esok
kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

dan bila esok
kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu
untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

dan bila esok
kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya ..
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

utube click here

WHO VIEW ME.....

get this widget here