WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Wednesday, June 24, 2009


SEPI - 23rd June 2009
(Today 24th June 2009)

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam


Apa yg terjadi semalam amat2 menyakitkan dan menyedihkan hati aku... biar aje aku simpan semuanya dalam hati. Tak perlu di ceritakan benda yang menyakitkan. Menambah sedih dalam hati.

Pagi td sedang SMS dgn my Friend, tangan ni gatal nk on playlist di Hp Nokia aku tu, yg aku dengar adalah lagu SEPI... walaupun lagu ni tidak ada kena mengena dengan apa yg jadi pd aku semalam...erm mungkin ada sikit la, tp berulang2 kali aku dengar lagu ni.. mungkin sebab melody nya sedap didengar dalam keadaan aku masa tu...

Semoga semuanya akan okey.. malas mahu melayan sgt perasaan yg ntah apa2 tu..


Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here