WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Monday, August 24, 2009

Ramadhan datang lagi...

Hari ini, 24 Ogos bersamaa 3 ramadhan. Semalam 23 Ogos, Ulang tahun kelahiran kakak. (Melisa Kamelia) yg ke 28thn. Mungkin kelahiran baby barunya Nurnina Sufiya tu adalah hadiah hari jadi paling bermakna buatnya kali ini...

Sekarang aku still kt ofis. Azan maghrib dah lepas setengah jam lepas. Tapi aku belum pun sempat jamah apa2 makanan. Hanya sempat minum je. Apa perasaan aku sekarang.?? sedih, sayu or geram?? ntah la.

Ramadhan datang lagi.... satu lagi memori bakal tercipta untuk bulan mulia ini. Ramadhan kali ini hadir tanpa aku sedari. Ramadhan kali ini juga hadir tika aku benar2 dalam kesibukan. Yup! Sibuk yang amat.. Segala macam masalah dan tekanan tiba2 datang pada hari pertama Ramadhan. Dugaan atau ujian.. Hanya Dia yang tau.. Tapi Alhamdulillah, kesabaran, doa dan usaha ubat segala masalah. Semoga Dia akan terus sentiasa di sisi aku. Aku belum pun dapat betul2 nikmati dan menghayati Ramadhan kali ini. Kadang2 terasa amat ralat dengan keadaan ini.. Kekadang terasa amat kesal dengan Dia, diri sendiri, family n kwn2.. Kerana busy sgt dengan kerja, aku belum pun sempat jumpa family utk berbuka puasa sama2. Padahal diorg ada berdekatan dengan aku aje. Harap aku diberi kesempatan utk sama2 berbuka puasa dengan family dan kwn..

Selamat Berpuasa utk semua.. maaf di atas segalanya.

2 comments:

ezzati said...

hi..lama x singgah sini..hepi ramadhan :)

Miss Neddy said...

haii epy ramadhan. :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here