WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Sunday, November 29, 2009

Hari bahagia ku bersama family


Hai.....
Dalam masa 2 hari ni, aku cuba lupakan prob kt office
cuba lupakan kerja2 / duty2 yg aku perlu settle kan di office n tempat kursus ku..
cuba sedaya upaya lupakan semua nya untuk bergumbira n menikmati hari2 ku bersama family ku...

Lately ni mmg aku byk 'berhutang' masa dgn my family n friends..
im so sorry..
Sampai kan ada kwn2 aku yg mula merajuk sebab byk
kali diorg ajak keluar lepak2 tp aku tak dpt join.
Sorry again.

To my family especially my nieces pun aku sampai lupa ada date
dgn diorg 2 minggu lepas utk sama2 over nite
kt KL Plaza.. so sorry gak..
but i know u all still had fun even without me, becoz cik ann dh ada temankan u all
promise!!! next time akan ku cuba sedaya upaya temankan u all k.
(^___^)

Kalau blh nk cuba tebus balik semua tu..
byk undangan perkahwinan tak dapat aku pergi..
So sorry my friends..
on FRIday....
(Hari raya Aidiladha)

Aku stay wif my nieces n sista
at Serdang Hill..
Sambut hari raya bersama-sama..
My sis from Shah Alam dtg bw rendang + nasi impit utk ktorg berlima..
TQ Kakak.

Petang hari raya Aidiladha
Aku, my sista Anggerek, My nieces Along Aina, Along Tasha n Adik Iti
keluar Shopping!!!!!!!!!
Sangat seronok
thanx to u all..
actly aku dh lama tak buat xtvt nih..
shopping n window shopping is my fav xtvt..:)


my niece (adek iti) niece (along aina) my sista (anggerek)


mizz aina, mizz neddy, mizz nadia


Mizz Neddy, Mizz Natasha (niece) , izz Nadia (niece)
*shopping time!!!!!!!*



Miss Neddy n Miss Anggerek


SATurDay...
Petang raya kedua...

Ktorg keluar main boling....
Honestly aku dh setahun lebih tak main boling...
skill mmg out larr.
but aku tak kisah la kalau mark aku yg tercorok pun aku just nk enjoy dgn diorg..
but smlm not bad gak larr aku main..hehehe
walau pun aku juz sesuka hati jerk baling bola tuh,
but juz beberapa kali je bola tu masuk longkang..haha
yg best even bola tu dh elok pegi tengah,
tp disebab kan aku gn bola paling ringan so pin2 tu tak byk yg jatuh..
oh aku mkin kurang stamina. langsung tak larat nk guna bola no 10
smlm aku juz gn bola no 8 jerk..
huhu...
semlm sempat main 3 game..
sgt2 seronok....





wif my kakak miss anggerek




enjoy!!!!!

Lurve,

miss neddy..

^____^

muaaxxxx

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here