WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Sunday, November 29, 2009

hidup ku ini....

Salam..hai...
Upss lupa
Selamat hari Raya Aidiladha...
tahun ni lagi sekali aku tak balik kg utk beraya bersama family.
But.. kt KL ni pun aku still 'berhari raya ' bersama family.
hehe.
Byk sebab kenapa aku tak blk,
tp sebab utama is bcoz aku kerja...
sebab2 lain tu, biar je la aku simpan sesorg okeh.
Agak lama jg aku tak update my blog nih,
byk sebab jg kenapa aku tak update.
Busy tu salah satu ALASAN utk aku tak update.
Actly, kalau nk, blh jerk update kejap kan.
Bukan lama pun nk upadate blog nih.
Tp sebab aku dh malas nk fikir byk apa yg jadi kt diri ini,
so aku ambil keputusan utk hanya berdiam diri.
Simpan dlm hati sesorg apa yg jd
pada diri aku lately ni..
Aku cuba kuat kan hati utk teruskan hidup ni
seperti biasa, seperti hari2 bahagia ku sebelum ini.
Apa yg mampu aku buat
hanyalah berdoa moga2 hari2 bahagia aku akan menjelma
lagi..dan lagi....
^___^
Luv Miss Neddy
hari kedua terakhir di bulan november 2009...

1 comment:

musika zul said...

hurm...ksabaran n ktabahan itulah sbnrnye kbahagiaan d dlm dunia ini...ia adalah kurniaan DIA pd kita...maka,gunakn la ia diiringi doa kerna DIA amat suka pada hamba-Nya yg mminta prtolongan dr Nya n brsabar atas ujian-Nya...insyaAllah...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here