WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Saturday, April 21, 2012

Masa itu akan tiba.


21 April 2012
Sabtu
KETENANGAN di SINI..

Akhir tahun lepas sehingga awal tahun
hari tu, life rasa sangat-sangat stress.
Dengan keadaan 'disini..'

Susah nak terangkan kenapa dan mengapa. Sebab masa tu, semuanya serba tak kena. Cakap salah, tak ckp pun salah. Tegur salah, tak tegur salah...Hanya mampu berdoa padaNya.. Tapi ada satu KETIKA, rasa dh tak tertahan dengan keadaan masa itu,
dan Allah Maha Mengetahui.
Dia leraikan segala kekusutan tanpa aku buat apa-apa.. Alhamdulillah.. Hanya Dia yang tau betapa bersyukurnya aku masa itu... Dia gantikan "cahaya" padaku..

Kini, betul-betul rasa tenang, walaupun masih ada perkara-perkara yang buatkan aku rasa seperti dipergunakan..dan rasa seperti orang mengambil kesempatan diatas segala usaha,kerajinan,komitmen, kejujuran dan keiikhlasan aku dalam menghadapi semua ini..
Biarlah Dia saja yang membalas.

Bila aku cerita pada family, mereka hanya nasihatkan agar aku bersabar.

Bila aku tanya pada dia. dia akan cakap 'sabar, masa itu akan tiba..'

Aku pun tau,
dunia ni BULAT.. (^_^) masa itu akan tiba. Aku tidak akan berhenti untuk mencuba dan berusaha hingga berjaya. InsyaAllah, tidak akan penat untuk menggapai cita-cita aku dan dia didalam karier dan hidup.


'Di sini'
tempat ini..
segala nya bermula..
Suka--duka-sakit-perih-harapan-impian..
Masa itu akan tiba..


Family..
Kekuatan Abadi.
Anugerah tak ternilai dari Allah.
Tiada ganti.

Dia
yang sentiasa memahami dan menyokong.

Mereka hadir......
My new friends-new team
Memberi (sejuta) kekuatan,ketabahan,harapan pd ku.
Segala Komitmen-Kasihsayang-Sokongan-Kerajinan-Timbangrasa
kalian memberi inspirasi pd diri ini
TQ Friends..
(Nabihah & Ika Riana)


L.O.V.E

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here