WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Friday, December 4, 2009

diri ini hari ini dan semalam....

Haiiiiii olss..
dlm 2-3 hari ni sibuk sgt aku dok cari baju yg sesuai utk di jadikan baju pengapit.
Actly aku mmg ada keje nk kena buat diz weekend, but disebabkan special request my cousin ni, terpaksa la gak aku ketepikan keje2 tu...
Okeh,
Hari ni pagi2 lagi dah keluar pergi ke ampang park
utk visi mencari baju cantek berwarna gold.
sgt2 susah okeh nk dptkan baju yg sesuai ngn aku..
sume saiz besar2..
but finally aku jumpa gak baju yg okey larrrr..
tak berapa puas hati sgt,
but aku terpaksa gak ambik coz mmg dh takde da baju yg warna gold n padan dgn badan aku nih...
Itu pun aku terpaksa lagi alter baju tu..
ermm but takpe la..
layannnn jerk.
ptg ni kul 5 nk g ambik baju tu..hope ianya cantek la dgn diri ini.
Actly aku nk kebaya or baju kurung moden,
but
satu AMpang Park tu aku cari..
TAK ADA
okeh.!
sangat2 la GERAM!!!!!
takde kaler la, takde saiz larr..
okeh2..
td call mama,
cakap ngn mama...
"mama, esok wann jd pengapil Ilah(my cousin)"
my mama jawab" bagus la, nanti blh cepat2 kawen"
hahahaha...apelah mama nih..
ermm lambat sikit la kot mama..hehehe..

1 comment:

bujal said...

eh..normally la kan, kalo jadi pengapit, bukan pengantin sediakan ke? susah la kalo kene beli sdiri..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here