WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Monday, December 17, 2012

Masa itu makin hampir


سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Assalamualaikum....

Tinggal beberapa hari lagi untuk kita tinggalkan tahun 2012.. tahun yang penuh makna..seperti tahun-tahun yang lepas juga... (^___^)

MASA ITU rasanya makin tiba....Semoga Allah mempermudahkan segala urusan dan segala yang dirancangkan....Banyak perubahan yang bakal berlaku sepanjang tahun depan ~ 2013.... Penghijrahan yang telah lama dinantikan dan diimpikan. InsyaAllah. Rasanya seluruh keluarga akan merestui penghijrahan ini. Dalam masa yang sama juga, pasti ada hati yang akan terluka dan terasa. Semoga Allah memberi seribu kefahaman kepada mereka yang tidak mengerti.

Sometimes the best thing to do is just let it go. Instead of hurting yourself over & over again trying to make things better when they aren't anymore & when that person don't realize how much they've hurt you, it's better if they figure it out themselves. Start a new life ~ 2012. New vision. new place. with a new team. InsyaAllah.

Biasanya setelah penghijrahan akan ada banyak dugaan dan halangan, saya sudah bersiap sedia untuk menghadapinya...Kerana selepas penghijrahan itu, insyaAllah akan ada penghijrahan yang lain pula dalam hidup saya. Jika diizinkan olehNya.



Semoga segala perancangan kami akan direstui oleh Nya. 
InsyaAllah.

Dalam masa yang sama juga, insyaAllah....me and my sister Anggerek akan berhijrah ke tempat lain. Semoga Allah mempermudahkan segala urusan my sister yang sedang dalam proses pembelian rumah  pertama nya di Seri Kembangan. 




Allah yang menentukan segalanya, tanpa sebarang perancangan, kebetulan yang tidak pernah kami jangkakan...Dia telah mempermudahkan penghijrahan awal yang bakal saya lakukan tahun depan. Alhamdulillah....

InsyaAllah.....

2 comments:

De' Wanie said...

amin...smoga dipermudahkan jalan hidup kita semua..;)

Miss Neddy said...

Aminn wanie, insyaAllah. Nad doakan kejayaan dan keberkatan hidup wanie jgk. :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here