WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Monday, October 6, 2008

1 syawal



Malam Aidilfiri.............


Semua org bz...terutama nya aku n Anggerek... penat tak leh nk ckp...tp penat tu tak terasa sgt bila tgk anak2 buah aku seronok... Ermm Aidilfitri kali ni anak2 buah aku Tasha, Bie, Fifiey sudah boleh diharap, dorg tolong aku n Anggerek kemas rumah dan bakar satay..... Mama sibuk masak berbagai-bagai juadah...Aku tau, mama penat sgt, tp demi anak2 n cucu2, dia buat jugak semua juadah2 tu....Thanx mama... Si kecil Ieka, Aiman dan Haikal 'busy' dgn ragam diorg... Kejap dorang nyanyi..kejap lagi dorg gaduh lps tu nangis.... riuh satu rumah di buatnya.... Seperti biasa, mlm raya aku akan tido plg awal pukul 1.30 pg...


Aiman, Ieka n Haikal...syok tul dorg tgk TV.....:))



Sesuci Lebaran....................





Pagi Syawal yg indah.......Di pagi 1 syawal thn ni, suasana tak kelam kabut mcm di pagi Syawal yg lepas2..coz aku and Anggerek dh buat persiapan awal....Lagi pun kami balik dari 26 ramadhan lagi...



Ermm Syawal kali juga turut memberi seribu erti kepada anak2 buah ku, terutama Bie n Fifiey... Kerana ini kali pertama Fifiey beraya bersama kami di pagi Syawal...(biasanya dia akan beraya bersama Umie, abah n along dia di Machang)




Bie n Fifiey di pagi Syawal

Kemeriahan 1 Syawal turut dirasakan bila anak2 buah ku Aiman & Haikal sudah pandai mintak duit raya dgn untie2 nya....

Keluarga Kak La & Kak Rose pulang beraya pd tengahari 1 Syawal... Lepas tu kami beramai2 beraya ke rumah makcik2 terdekat....




Beraya di petang Syawal

No comments:

WHO VIEW ME.....

get this widget here