WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Thursday, October 23, 2008

Sabar yea....

Adoii...huh! org kata tak baik mengeluhkan....tp itu la perkara paling kerap kita lakukan...bukan sengaja, tp terrr... Lately ni byk perkara jadi, mcm2 hal...tp aku tau, semua akan berakhir gak one day... cuma kena sabar... apa yg jadi sebenarnya?? erm tak pela, biar je la aku simpan saja apa yg t'jadi...Kadang kita tak sedar apa yg kita ckp, apa yg kita lakukan, mengguris hati seseorg...tp kdg perkara yg sama juga terjadi pada kita.. Kalau kita berani, kita akan tegur org tu, tp kalau kita malas nk layan, kita biar kan je..lama2 benda tu jd semakin teruk....kadang ada sebab kenapa kita taknak tegur, tp sebenarnya kita perlu betul kan keadaan...berani kerana benar..takut kerana salah.........betul tak... aku betul2 tak suke dgn apa yg dah jd dalam 2-3 hari nih...xsuke3x....tp nk wat camne, aku tak blh nk control keadaan...benda dh jadi..hope org yg buat silap tu akan sedar apa yg dia wat...of coz la ssh dia nk sedar, coz dia pikir dia tak penah wat silap.. Aku dh wat apa yg aku ptt wat..aku dh tegur apa yg ptt... Bagi aku, dlm dunia ni, tak de sorg pun makhluk yg tak pernah dan takkan wat salah...so dia kena fhm, yg dia cuma manusia biasa yg byk kekurangan mcm org lain gak...yg sudah pasti akan buat salah...ok fine, klu dia tak sedar, tp bila ada yg tegur, plezz la tlg fikir kan apa yg dah dia wat...bukan aku harap yg dia akan terus mengaku yg dia silap... tp tlg jgn ulang kesalahan yg sama berulang-ulang kali...selagi dia tak sedar, tak mustahil dia akn ulangi kesilapan tu lagi.... seriously, aku mmg tak happy dgn apa yg jadi skrg nih... Keadaan mmg tak leh nk putar balik, tp at least blh elok kan mana yg dah tak elok tu.... Susah ke nk say sorry.........huh!!! susah sgt ker?????? Grrrrrgggg.... Hope, one day dia akan sedar yg dia cuma la manusia biasa yg pastinya byk kekurangan jugak... Walau sepandai mana, sebijak mana, or secantik mana pun dia, dia hanya la insan biasa yg tak lari dari buat salah...if One day org tu terbaca, or org yg ada kaitan dgn nya terbaca, aku awal2 lagi mintak maaf dari pihak aku dan juga pihak org2 yg dah dia skit kan hati.... aku rs, tak perlu aku list kan nama org2 yg dah dia sakit kan....cukup la dia faham yg dia hanya la org biasa.... mungkin aku blm jd mangsa dia, tp tak mustahil aku akan jadi mangsa dia seterusnya.... Sorry for everything... aku harap perkara 2006 n 2008 ni takkan berulang lagi...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here