WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Monday, October 6, 2008

6 Syawal



Picture : Hari raya ke-4

Hari ini aku sudah mula bekerja.....walaupun masih dalam mood raya, tp tanggungjawab perlu diutamakan juga... lagu2 raya masih rancak berkumandang di stesen2 radio...sayu pulak rasa hati ni...belum puas beraya di kampung, terpaksa jg kami tinggalkan kampung halaman untuk meneruskan tugasan2 yg telah sedia menanti di ofis..... Rasa sedih cuba dilupakan dgn menyibukkan diri di ofis..paling terasa, bila aku tak sempat nk berborak panjang dgn mama masa di kampung... Semua kena terima hakikat yg raya kali ni mmg singkat...maklumlah, cuti sblm raya dh panjang....raya thn ini mmg memenatkan tp PALING menyeronokkan.... Aku dpt rasakan, raya kali ini memang bermakna buat aku dan famili.... Entah la, rasa 'syg' sgt nk lepas kan rasa bahagia tu.... Bila lihat mama, papa, kakak2 dan semua family ku tersenyum, puas rasa hati aku.... Aidilfitri 2008 memberi 1001 kebahagiaan buat aku dan family...apa yg aku boleh katakan untuk raya ni adlh PENAT TP BAHAGIA....nanti aku sambung CERITERA Hari Raya ku bersama keluarga TERCINTA....Kerana hari ni masih belum ada ruang lagi untuk aku update ceritera sepanjang hari raya di Kampung ku...tunggu ek, esok atau lusa aku akan luang kan masa untuk 'mengupdate' blog ni...






No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here