WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Friday, April 10, 2009

Ting Tong!!! Tag Again

Tag from my nice Aina ~ si mata cantek~


1.Bekas kekasih saya adalah :
:: Upss. John Deep..

2.Saya sedang mendengar :
:: jejari mengetuk keyboard

3.Mungkin saya patut :
:: Lebih bersabar dgn si dia.

4.Saya suka :
:: fashion, make up, photograph

5.Sahabat-sahabat baik saya :
:: Nor Zatil Aqmar Zakaria , Ismazila Ismail, (ramai lagi arr)

6.Saya tak paham :
:: kenapa saya tak happy sekarang??!!!!!

7.Saya kehilangan :
:: mood utk berbual, tersenyum, dan melawak!! (sy mmg tak pandai melawak pun)

8.Ramai yang berkata :
:: im unpredictable person...

9.Makna nama saya :
:: Nadia - Kebaikan Hanum- Kelembutan

10.Cinta itu adalah:
:: " Bila kita bersedia menerima cinta, maknanya kita bersedia 'disakiti' "
sape kate CINTA tu happy jer ek???

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
:: amuk !!!!

12.Saya akan cuba :
:: cari duit banyak2... lalala

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
:: forever (tiru along punyer)

14.Telefon bimbit saya :
:: nyawa saya.. sbb menghubungkan sy dgn family, sidia n frens.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
:: Alhamdulillah, bernyawa lagi aku hari ni.
Lepas tu tgk time & msg kt enset.

16.Saya paling meluat apabila :
:: Org yg tak blh tgk org lebih pastu sibuk nk tau hal org. huhuhu ( ambil berat tu lain tau, jgn salah
faham lak.. ni jenis manusia yg jenis nyibuk jerk.) i dont like okeh!

17.Pesta/Parti adalah :
:: Tempat berlibur... ermm apa2 je lah!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
:: uhuhu... anak ayam yg kaler2 time aku kecik2 kt umah jiran dekat ngn umah aku dulu..ehe

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
:: sweet 15 - 17

20.Hari ini :
:: nak balik awal cikit kot.. (biasa blk 9.30pm okeh)

21.Malam ini saya akan :
:: Tdo awal tanpa fikir apa2. Plezz la.

22.Esok pula saya akan :
:: Kemas rumah, basuh baju, lipat kain, asingkan baju yg dah tak pakai. (hope saya ada kerajinan yg tinggi utk buat sume ni, sy sedang takde mood to do all this thing)

23.Saya betul2 inginkan :
:: hilangkan diri buat sementara waktu.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
:: owh ok, takde jerawat lagi. gud2 ( aku akan naik jerawat bila 'masa' itu akan tiba)

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
:: shoppng complex le..

26.Makanan Barat atau Jepun :
:: western

27.Bilik yang terang atau gelap :
:: tak kisah pon.....

28.Makanan segera adalah :
:: kena sll ada dlm kabinet umah.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
:: Ok bye ain..take care.


Okeh! settle. ehe..erm lepas ni nk wat entry penting.. wait arr..


No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here