WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Saturday, October 31, 2009

PapaDom.....sgt best!!!!


Last friDay sempat luangkan masa pegi tgk citer nih...
Ramai org ckp citer tu best..
But aku tak mengharap menggunung tinggi dgn citer ni,
memandangkan aku mmg dh lama tak tgk wayang
dah sejujur nya dh lama tak mengikuti perkembangan semasa indusri film m'sia,
so mmg aku tak tau apa2 pun psl movie yg best.
Bila my friends ajak g tgk, aku ikut jerk.
Actly, aku tak tau pon sinopsis film ni.
Biasanya bfore aku g tgk satu2 movie tu aku usha2 gak dulu sinopsis dia,
but diz time aku main hentam jerk g tak.
But honestly,
aku mmg nk tgk sgt2 citer PapaDom nih..
Biasa nya hasil karya Afdlin Shaukin berkualiti..
Masa pegi tgk citer ni aritu, aku masuk lewat sikit kt cinema,
aku duduk jerk terus gelak tergolek2
tgk ada lagu 'boria' dgn lirik yg melucukan..
Citer ni btul2 buat aku happy..
Dengan keadaan aku yg mmg busy n 'semak'
kalau boleh, aku tak nk lagi tgk citer dgn adengan2 ganas
atau cerita 'berat' yg memerlu kan aku berfikir byk..
Movie Afdlin kali ni byk diselitkan
byk motif dan pengajaran..
Seperti biasa lawaknya sgt educated..
jln cerita yg simple, tp diolah oleh afdlin dgn sgt cantik.
skrip2 lawak yg bernas..
Bila tgk citer ni, kita akan gelak dan dalam ms sama kita akan rs sedih...
CONGRATULATION to Afdlin Shauki...
Mungkin ada beberapa kelemahan, but semua tu biasa aje...
:)
yg penting, movie tu mempunyai motif yg byk..
blh diangkat sbg 1 Malaysia
punya movie..
dan motif tu disampai kan dlm keadaan yg sgt rilex...
semua pelakon pun sgt best!!
" SAPE TAK TENGOK MMG RUGI"
'..Selamat hari raya, tahun baru cina..depavali juga..chrismat kami tak lupa..'
"Jangan terlalu emosi dgn Tanah.."
hahahaha
ehehe..
lawak...lawak....
bye
enjoy ur day...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here