WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Thursday, September 22, 2016

2016 (JAN TO SEPT)


Assalamualaikum...

2016.... meaningful year insyaAllah.

Tahun 2016 ni banyak perkara yang best jugak happened. (dalam family especially) Alhamdulillah.

Awal tahun kami sekeluarga busy buat persiapan Anggerek + Arif. Alhamdulillah my sister dah selamat jadi seorang isteri pada Mac 2016 yang lepas.

My niece Bee Najwa pula mula fasa hidup baru sebagai seorang siswi di UiTM Merbok, Sungai Petani. Alhamdulillah. Walaupun banyakk dugaan dia nak dapatkan tempat ke situ, tetapi kalau dah rezeki (berkat doa dan usaha semua orang) akan dapat juga.

Sekarang 22 September 2016, saya sedang sibuk buat persiapan perkahwinan sendiri pula. Semoga Allah permudahkan segala-gala nya. Alhamdulillah, belum lagi sampai tahap stress atau ada perasaan yang tidak menyenangkan sepanjang preparation ni dilakukan bermula pada bulan Jun hingga sekarang. Semoga semua nya terus berjalan lancar. Aminn... Aminn....

Untuk kerjaya pulak ditahun 2016 ni, Alhamdulillah kami dapat projek dari KKDN. Alhamdulillah. Lama juga la bertapa di KB. Dari bulan April hingga la Ogos. Seronok sangat sebab dapat spent time lamaaa dengan mama, papa n family. Alhamdulillah. Dapat jugak la Mr K tu sesuaikan diri dekat KB tu, sebab dia pun almost everyweekend akan ke KB sepanjang bulan April - Ogos tu.

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here