WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Sunday, March 15, 2009

Date

Salam..

Haih! hari ni ape la miss neddy nak buat.
Oh ya ya..semalam my friend Rina ajak lepak2 dengan nad kt The Curve hari ni.. Tgk wayang, makan2.

~best-best~


Semalam aku macam dah confirm nak join diorang
~aku pun blm pernah lagi jumpa nad~ tp bila bangun pagi tadi, tgk ada SMS from my friend mase skool dulu.. aiyakk.. aku lupe arr. Hari ni aku ada jemputan makan2 kt rumah my friend. Lagi satu jemputan kenduri kawen. Isy mane satu aku nak pegi nih. Dah la Anggerek takde, mR Khairul pun bz. Ermmm..

Terpaksa cancel date dgn Rina.

~ Lain kali la kita date ye Rina yg sgt Cantik dan manis.. Betul, Rina sangat cantik. ehehe..~


Mesti best kan kalau dapat keluar lepak2 hari ni dengan dua gadis yg sangat cantik dan bergaya.. Ermm len kali aku akan pastikan dapat hangout ngn dorg lagi..


SMS Neddy : salam Rina, arini tak dapat join u all la. Len kali la k. Kirim salam kt Nad k.
Rina :Hy Nedy. owh. wokeh.
enjoy ur weekends.




Neddy, Dedey, Ell, Rina

2 comments:

Rina Salleh said...

neddddyy cayanggg...

owh shgt comel! pantasnye mengupdate blog. bagus2. next time tau kita lepak sama2. schdule mcm penuh je hari ni eyh. enjoyyy;p

Miss Neddy said...

hai riri chantek..:)

yerp2.. kejap lagi mau pergi kenduri.
huhu.. nanti kita jumpe yea..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here