WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Sunday, March 1, 2009

Uhuhu...hari ini aku bekerja sgt KERAS....
Aku Penat... tangan kanan ku sedikit terseliuh..
KENAPA?? Sebab...hari ni ktorg pindah barang2 dari ofis lama ke ofis baru di wangsa maju..:)

Td angkat barang2 berat..
AKu KEPENATANNNN!!!!!!!!!!!!!!! argghh...

Esok mau pergi ofis lambat sikit. kerana aku sgt PENAT dan SAKIT BADAN.
Mau tidur & rehat lama2 sikit.
Bos tak marah kan??? ehehehe...
LAgi pun aku sampai ofis tadi pukul 10.00 pg, sekarang pukul 10.00 mlm baru sampai rumah..
so tak salah kan kalau aku pergi ofis sedikit lewat esok kan..kan..??
ehehehe...


Ofis baru ku dekat gler dgn NZ Wangsa Maju, so pagi tengahari & Malam asyik makan dkt kedai tu jerk..
Ahaks.. dah la aku tak berapa gemar makan kedai mamak nih... erm sbnrnya aku ni tak reti nak mkn kedai mamak..
Coz aku tak suke kari or gulai lemak. aku suka sup, tomyam.... ada ke tomyam kt NZ tu??? ehe..napak nya 'masak' la aku nk kena tahan tekak melayu tulen aku nih ngn masakan mamak NZ tuh..wink..wink..


Ok la, aku mau tidurkan diri ku yg PENAT AMAT ni dulu yea... esok kena keja..keja..keja KERASssss...lagiiiiii..

Hope 'penghijrahan' di tempat baru ini akan memberi aku lebih peluang utk lebih MAJU..

Nite2 all...ZZZzzzzzz......

7 comments:

ijechan said...

rehat bek2 k.. enjoy d day.. 0103~ =)

kueh bakar said...

jgn biasakan makan kdi mamak...sebab kalo makan hari2..memang kompem suka dengan masakan mamak nanti...

heh! kena mandrem..heh!

haslina said...

banyak kan berehat...samalah kite..klu pindah opis kena angkat barang sendiri...penatkan..

selamat melayan MAMAK...hik

JohnJenin said...

bahaya makan kat NZ setiap ari. Nanti lekat bau mamak. Lari bf kamu

NedDy said...

jiechan >

NedDy said...

ijechan> tQ..Badan penat bngat nih'

kueh bakar > upss betul tuh..ee heran tol la nape ramai sgt kt kedai mamak tu tak kira pagi ke malam.. padahal harga dia mahal gler..ahaks..

haslina. > akak, neddy bengang gler, tau ar neddy ni kuat, tp jgn ar jadi kan neddy ni mangsa ..uhhuhu..

jonhjenin > betul3... erm ntah la, neddy mmg tak leh telan sgt makanan mamak nih.. (jakun ke aku??)

asna cute said...

Eh lepak NZ wahh sedah dekat..
sis nak kirim chicken wing 7 ketul ek hehehe =)

WHO VIEW ME.....

get this widget here