WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Monday, October 15, 2012

Berehat Sebentar.....





Berehat Sebentar Bersama.....Blog...

Semalam (Ahad) datang office dengan niat nak hantar Laptop aje sebab kononnya esok tu nak pergi KWSP, so tak payah la angkut beg Laptop yang dah sama besar dengan tuan nya ni bersama. Tapi bila sampai office macam biasa, seperti ada aura lain yang masuk dalam diri, terus duduk kt MEJAKERJAKU sampai pukul 6.00petang. Buat itu, buat ini...Adaa aje kerja yang nak disiapkan.

Balik rumah (bawa balik laptop sekali) sambung lagi buat kerja office sampai la pukul 12.30pagi. Niat hati nak 'FREE' dari buat kerja Office di hari minggu hanyalah anganan. Tapi nak buat macamana, bila balik rumah la ingat semua benda, idea datang mencurah-curah pulak. Rasanya ramai kot yang jenis perangai macam tu kan. Haihh kerja mengalahkan company ni ana yang punya pulak kan....Tapi takpela, kerja kerana Allah...Alhamdulillah...

Pelajar Politeknik dari Semester lepas.
Semua LULUS dengan CEMERLANG

Hujung bulan ni (31 Okt) , Alhamdulillah pelajar dari POLITEKNIK akan berdaftar di PTMC untuk mulakan Kursus Pemandu Pelancong di ILP kami. So.. bermula dari tarikh itu mungki hidup kami (nabihah, MRK, Ika Riana dan saya laaa) akan mula huru-hara... Hope semua peserta yang datang mempunyai perangai/sahsiah diri yang baik2 dan senang di handle.. 

Dihari peperiksaan akhir Pelajar/Lecturer dari POLITEKNIK
(bersama pelajar PTMC dan dari Lecturer Politeknik)

Tapi walau apapun dugaan, kami sudah bersedia... Yeaahhhh... Bak kati Mama Jasmin, setiap pengalaman (buruk/baik) itu adalah guru terbaik kita utk jadi yang TERBAIK di masa hadapan. 
Yes Mama! Dya akan sentiasa ingat tu...

With Mama Jasmin

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here