WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Sunday, October 7, 2012

MEJAKERJAKU


09 Okt 2012

status FB hari ni :
"Keje di hari minggu adalah sgt ohsemmm. sbb confirm2 xde sape2 nak kacau. Takde suara nak pot.pet.pot.pet...xde call berdering2. So boleh buat keje dengan aman dan damai. ♥ SUNday! "

MEJAKERJAKU.Sudah menjadi kebiasaan bila saya tiada di office (lama sikit)....dan bila saya muncul balik di office, barang2/dokumen2 saya akan terUSIK... saya boleh rasa dan perasan cara susunan dokumen saya yang terusik... Sebab saya agak teliti bila susun dokumen. Tapi takpe.. saya tak marah pooonnn... Allah Knows BEST... MUNGKIN! saya pun tak lama lagi kat MEJAKERJAKU ini... Mungkinkah saya akan beli MEJAKERJAKU yang baru???? atau akan beralih ke MEJAKERJAKU yang baruuu... Hanya Allah dan SAYA dan FAMILY yang tau... LOVEEEEEE sgt2 kt sape2 yang suka usik dokumen2 saya tu... *peace* 

Yes!!!! Hari ni saya keje...Terpaksa datang siapkan Schedule for new intake, malam ni nak kena email kt My Mr Bos, sbb esok pagi pukul 8.00pagi dah kena submit kt Pegawai Bertugas...

Terpaksa cancel GROUP DISCUSSION utk sesi petang sbb bos call last minute bgtau kena siapkan.
TQ dear temankan i keje dihari minggu and faham kenapa kena cancel study dgn diorg. LOVE.


Nad &Yna


No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here