WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Saturday, May 30, 2009


SELAMAT PENGANTIN BARU(Di majlis pertunangan nya)

Sebentar tadi kwn ku yg paling rapat telah selamat di akad nikah dengan pasangan pilihan hatinya.
Kawan ku, Nor Zatil Aqmar Zakaria.. 9 tahun menjadi sahabat terbaik ku.. terlalu byk suka duka yg kami kongsi bersama2.
Aku terlalu menyayanginya seperti menyayangi ahli keluarga ku sendiri.
Walau jarak kami jauh.. Namun hubungan persahabatan tetap utuh.
Kami pernah angan2 kan untuk saling membantu di majlis perkawinan masing2..
Tapi nampaknya angan2 kami hanya tinggal angan2..
Sepatutnya, perancangan awal aku ingin bercuti dari 25hb Mei yg lepas sehingga majlis perkahwinan nya selesai pada 2hb ni, (lagi pun tahun ni baru dua hari aku bercuti)
tapi disebabkan beberapa masalah di pejabat,
aku terpaksa batalkan angan2 yg pernah kami cipta.
Hari ini, hari akad nikah nya telah berlansung di Kota Bharu, tapi aku di saat ini tengah mengadap PC di KL.
Urmmm...
Sedih????
Memang terasa sgt kesedihan tu. tak pasti kenapa.
Seminggu lepas, Zatil call untuk pasti kan bila aku mau bersamanya menghabiskan saat2 terakhir dia sebagai seorg single. :)
Ermm mungkin dia mau aku, sahabat paling rapat dia ada bersama dia sehingga saat dia sah menjadi milik suaminya.
Mau dikongsi perasaan gembiranya, perasaan nervous nya, perasaan takut nya, dan perasaan sedih nya...
Zatil ada menghantar SMS menyatakan perasaan nya ini kepada ku, dan dia ingin aku ada bersamanya.
Hari itu, kami sama2 menangis bila aku nyatakan aku tak dapat bersamanya dihari bahagia dia.

MAAF teman ku tersayang...
Aku tak mampu realitikan angan2 kita dulu.
Tak dapat mendengar semua celoteh dari mu tentang perasaan mu disaat kau ingin aku mendengar nya...
TERIMA KASIH kerana tiada rajuk bersarang dihati mu,
walaupun kamu terlalu mengharapkan kehadiran aku dihari paling bersejarah mu.
Terima kasih kerana memahami komitment ku yg sukar utk aku elakkan.

Untuk majlis 2hb ni dia mengharapkan kehadiran aku utk bersamanya..
Aku belum berjanji dengan dia, tp ada menyatakan kemungkinan utk bersamanya di majlis sebelah pihak lelaki..Tp untuk hari itu jg sbnrnya aku tidak dapat menghadirinya, kerana ada beberapa perkara yg tak dapat aku elakkan.
(dia blm tau tentang ini... sedih bukan??)

Dalam SMS dia beberapa hari yg lepas, dia kata, aku selalu ckp "atie cantik bila tersenyum"
(Atie adalah nama panggilan nya, hanya aku yg memanggilnya dgn nama itu)
dan dia ingin aku cakap "Atie cantik bila tersenyum sebagai seorg pengantin".
Mungkin dia ingin aku menyaksikan saat2 bahagia dia menjadi seorg Raja Sehari.

Sekejap lagi aku akan menghantar SMS kepadanya
" Atie cantik bila tersenyum pada hari akad nikah ni"
Esok aku akan hantar SMS ni kepadanya,
"Atie cantik bila tersenyum sebagai seorg penganti"
2hb nanti aku akan hantar SMS ini kpdnya,
"Atie cantik bila tersenyum dihari pertama di rumah suami atie."

Semoga SMS2 ini mampu buat dia tersenyum lebih manis..

Upss Chop..chop..
Aku baru terima SMS dari dia.
"Ya (nama panggilan dia pd aku ringkasan dari Dya) , Atie dah jadi isteri dia. Happy sebab semua dah selamat. Tp hati Atie sedih bcoz Ya tak ada dgn Atie. Tp Ya jgn nangis ok, Atie tau Ya terpaksa kan? Doakan Atie, doakan kebagiaan Atie ok. Love u, Miss U Dya."

Uwaaarrrrggggghhhhhh........
Sedih amat..

Okla, cukup la sampai cni.
Mungkin di entry akan datang aku akan masukkan gambar kami.

Doakan kebahagiaan kwn ku zatil ok.!!!!


Love u so much Atie..



No comments:

WHO VIEW ME.....

get this widget here