WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Thursday, February 26, 2009

Lagu Chenta... 'AKU YG TERLEWATKAN'

Lagu chenta???

Uppss bukan la.. ini bukan lagu chenta aku..
Ini lagu chenta org lain.. Ermm lagu chenta mesti happy2 suka2 kan??
tp nape lagu chenta yg aku dgr ni sad2 sayu2 aja??
OOoooo ni lagu frust rupanya..

Okie2.. begini.. semalam, bila aku buka email yahoo ku, ada satu email dari 'ntah sape2'..
Dia kenal kan diri dia sbg 'K'.. uppss Mr Khairul ke?? no no no... bukan dia okie.. K yg lain..

Aku konpius gak bila bc ayat2 chenta dia kt email tuh.. AKU TAK FAHAM!!!.. or aku saja BUAT2 TAK FAHAM maksud hati dia tu??. ...ntah, i dont know.....
Bila baca email tu sampai habis, dia tujukan lagu 'AKU YANG TERLEWATKAN by SO7'
Ermm.. sape penah dgr lagu nih??

Okie, bila tgk lirik lagu ni, aku mula faham..dan benar2 faham apa maksud dia... mmg dia terlewat..benar2 terlewat.. and sorry.. i can't do anythg.. suratan atau kebetulan?? skali lagi jawapan aku ....ntah, i dont know... sape yg salah?? .... again, i dont know...

Skrg ni (ketika entri ini di taip) aku tgh dgr lagu ni. FYI, aku baru dapat lagu ni last week, dari my nephew dan aku asyik ulang dgr lagu ni berpuluh2 kali last week.. Aku suka gler lagu ni.. Ntah nape... Tetiba, diz week, aku dapat email and lagu ni.. erm kebetulan ke apa nih??

SO, kalau u all nk tau apa kisah K tu ngn aku, dgr lagu ni ngn lirik dia skali k..
Kisah ni dah lama jd actly, tp maybe dia baru jumpa lagu yg sesuai tuk tujukan pada aku.. wink..wink..

YANG TERLEWATKAN -SO7

Kemana kau s’lama ini

Bidadari yg ku nanti
Kenapa baru sekarang
Kita dipertemukan

Sesal tak ‘kan ada arti
Karna semua tlah terjadi
Kini kau tlah menjalani
Sisa hidup dengannya

Reff:


Mungkin salahku… Melewatkanmu…
Tak mencarimu… Sepenuh hati…
Maafkan aku…

Kesalahanku… Melewatkanmu…
Hingga kau kini… Dengan yang lain…
Maafkan aku…

Jika berulang kembali
Kau tak akan terlewati
Segenap hati kucari
Dimana kau berada

Walau ku terlambat
Kau tetap yang terhebat
Melihatmu… Mendengarmu…
Kaulah yang terhebat


Utk K..(kalau dia baca ni) tak guna bersedih n menyesal.

REmember diz..

"We never get what we want, we never want what we get
we never have what we like, we never like what we have and still we live, love.... This is LIFE.!!!! "

Jangan buat aku sedih dgn kisah sedih yg tak guna ni!!!
PELUANG hanya dtg sekali, jgn sia2 kan peluang yg ada di depan mata mu.
Jgn buat silap utk kali kedua..Jgn menyesal lagi.

Aku doa yg baik2 aja utk kamu. Doakan utk aku jg.



"Its sad when people you know become people you knew
when you can walk right past..
someone like they were never a big part of your life...."

4 comments:

Unknown said...

mcm kenal je sape K tu..

Ciklinn said...

camner yerk lagu nie... ???

Cikgu Ije said...

hmmm.. syahdu la pulak kisah k ni~ isk

Miss Neddy said...

kak lin > google kt utube kak lagu ni .

ijechan > ehe..kisah syahdu setahun yg lepas.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

WHO VIEW ME.....

get this widget here