WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Saturday, February 21, 2009

Salam...

Selamat bercuti kepada sape2 yg tak kerja pada hari sabtu ni...

Hari ni aku pun tak keje... Yahoo... erm tp bosan amat hari ni, sbb Anggerek kuar ngn Officemate dia. Tinggal la aku sesorg kt umah nih.. Ehehe.. Smlm ajak Mr Khairul teman kan dinner kt depan umah aku tuh. Igt kejap je nk makan, tp bila start borak punya borak... tak sedar dah pukul 2. Ehehe..ptt ar aku rs macam semacam jerk org dok tgk kt ktorg, rupenyer ktorg dok kt kedai tu 4 jam lebih.. Ermm ntah pe2 ar ktorg nih, tak de keje ke dok borak kt kedai tuh sampai 2 am..

Erm smlm dok tgh borak2 tuh, ada sekumpulan lelaki dtg kt meja ktorg, igt kan sape.. upernye kwn2 sekampung Mr Khairul kt Taman Ehsan, Kepong. Aiseyhh malu arr dorg sume pandang2 jerk bila Mr Khairul ckp aku tunang dia.. :P Dah la muke aku dah comot gler time tu.. Jatuh saham tol ar.. Klu nk jumpe pun biar ar time aku cunz ke.. hahaha ( pasann gler).. Erm padan muke Mr Khairul, (ahaks sowie dear) Erm dulu dia ckp tak nak kenal kan aku ngn kwn2 sekampung dia, sampai ar majlis kawen... hahahaaha.. tgk, betapa besar nya kuasa Yg Maha Esa.. Dalam byk2 tempat, kedai kt depan umah aku kwn2 dia g lepak... huhuhu... Dah la kedai tu kedai fav aku. AHaks jerk..

Okie la, nk bersiap dulu, jap g nk kuar jumpe Mr K...ehehe.. sape Mr K tuh??? ehehe.. cube ar teke, klu betul aku banje u all. ahaks..

Ok la chow..

Upss Neddy doakan hari ini semoga korg happy2 aja.. doa kan utk neddy jg k..

Luv u all...

Salam.....





With Love,
~~NEDDY~~


2 comments:

Dayu said...

mau dating ye..
*sy juga sudah tggu en tunang dr td, mau kena itu org..asyik lambat saja*

hehehehe..sama lah
paling tak suka kalau terjumpe kawan2 dia time diri ni tgh 'selekeh'
sian dia malu lak kan tunang dia selekeh, nak tunjuk kat kawan2 dia

*tp yg penting dia tgk kita tak kata pe sudah*

NedDy said...

ehe..a'ah, mesti la kita nk nampak cunz dpn kwn2 dia kan..:)

erm mau keluar lunch dgn si dia..

WHO VIEW ME.....

get this widget here