WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Thursday, December 18, 2008

Oh! Princess Ieka..





11 comments:

miss fateen said...

like princess oh dea..cam tringin lak faten nak jadik kanak2 balik..hahah

goasop said...

sweet nya ieka
cantik nya baju
banyak nya belon

meriah!

NedDy said...

Miss Fateen : hehe..ermm ni impian neddy mase kecik sbnrnya..hari tu suruh dia posing, mcm neddy nak...nasib baik dia pun minat sama ngn neddy, ske posing2...

Neddy pun bila tgk pict dia,rs cam nak jadi kanak2 balik:)




Goasop > ermm dia mmg suwetttt...

ezzati said...

alalaal..tingin nak pkai baju mcm princess ieka..tp, boleh ke lagi..hehe :)

tomey..

Zaidon said...

waa.. entry kali ni spesel untk Princess Ieka.. comel dia duduk tengh2 belon..

Luth Textile said...

banyaknya gambaq..
pening...

awat nih??

CUteY^ANgEL said...

hahaahaha....kalau nak bj mcm ieka tu tempah je kat mane2 kedai.. kata teringin kan nak jadi cmtu.. belon tu leh beli kat mane2 je pun.. hehehehe

btw... sweetnye my kazen yg sorg ni...

zino said...

memang ada gaya princess...

atty's said...

sweetnya..mcm tuan puteri..

haslina said...

lawa gaun..comel jea...
byk tul belon tu...

NedDy said...

Ezzati..> Ezzati, blh jerk..hehe, nanti Neddy carikan satu baju cani kt Ezzati k..

Ahahks

..................................


Zaidon > Yupss.. specel tuk Ieka...nt wat utk niece lain laks len kali...


...................................


Luth. > Luth, klu pening telan panadol activfast..conpem ilang pening..wink2..


...................................


Cutey^Angle > itu jawapan yg bijak dik..ermm congratulation to Adik coz dpt D'list lagi..caiyo' caiyo' dik..


...................................

zino > yups zino, she is my princess..


...................................

Atty, > hehhe..jgn puji lebih2 atty, nnti kembang idung dia...ahakz.


...................................


Haslina, > urmm belon tu hasil usaha neddy n bie, bape kali suh bie g beli belon tu nk suh jd banyak..hehehe..tQ to bie..

WHO VIEW ME.....

get this widget here