WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG....WELCOME TO NEDDY'S BLOG.... WELCOME TO NEDDY'S BLOGt

Wednesday, December 10, 2008

Tuan Nur Aisya Balqis

Ni picture2 Baby Qis (my niece) yg i janji nk tunjuk kt u all..
Hari ni hari ke-10 Baby Qis lahir kt dunia ni..




Tuan Nur Aisya Balqis with her Abg Long Tuan Mohd Afiq Haikal

Abg Long yg hepi dapat baby gurl..

12 comments:

makingahero said...

CUTE ADORABLE ONE THAT WAS...SO SWEET

zatul.hernani said...

dua2 comei. abg n adik. hehe. :p

NedDy said...

Anand > thanx Anand :)

NedDy said...

Zatul > thanx zatul..:)

Aina@Azila said...

Alaa tiutnyer baby tu. Akak nak jugak huhuhuhu....Abg dia pun cute, macam auntie Neddy dia.

NedDy said...

Aina@Azila > Akak Neddy tak jumpa lagi ngn Baby Qis tu..ermm nk jupe sgt2..hehe..nanti akak dpt lagi cute..hehe..

Mcm Auntie Neddy? hehehe

ABC_tarik said...

cute r... pinjam bley

Zaidon said...

baru 10 hari.. mudah mudahan perjalanan hidupnya yng panjang ini sentiasa diiringi dgn kejayaan dan kesejahteraan..

haslina said...

tahniah dapat niece baru :))
nedDy, akak nak tanya sikit. nama yg ada Tuan cam nama niece tu kira camna ek? saja akak nak tahu. boleh citer sikit tak?..tq..

NedDy said...

ABC > bley2 nanti bagi ur add, neddy pos..hehe..


Zaidon > Mudah-mudahan..Amin...


Haslina > Kak Lina, ermm nama dia tuan coz ayah dia nama Tuan...hehe..

haslina said...

Ooo gitu ek..
:)

NedDy said...

haslina > yer kak..hehe itu yg neddy tau la kan, tak tau la klu ada syarat2 or sebab2 lain..:)

WHO VIEW ME.....

get this widget here